Кошик
172 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 20.01).

+380 (97) 447-92-36
Товари для всієї сімї

Обмін/Повернення

Умови Повернення / Обміну. ​​

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки дотримуючись даних умов:

1) Товар не повинен бути у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.

3) На товар збережені всі ярлики, цілісність плівки, заводське маркування, пломби.

Примітка: Технічні характеристики і опис товару надано офіційним представництвом виробника і актуально на дату появи товару в нашому каталозі. Характеристики з плином часу можуть змінюватися без попередження від виробника. Будь-якого роду невідповідності характеристик товару заявленим виробником, якщо це не погіршує функціональність приладу - наш інтернет-магазин відповідальності не несе.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця!

Товари не підлягають поверненню та обміну в наступних випадках:

1) Товар має сліди використання, зняті захисні плівки, пошкоджені пломби і упаковка товару.
2) Товар має будь-які пошкодження: механічні, хімічні, термічні;
3) На апараті було встановлено стороннє некоректне ПО;
Роз'яснення: Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувалося: У випадку з мобільними телефонами це значить, що з телефону не було скоєно дзвінків (крім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (фотографування, SMS і т.д.). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, по якому сервісний центр і визначає, був мобільний телефон у використанні чи ні.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також, цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати копію товарно-транспортної накладної компанії перевізника і гарантійного талона (якщо на товар дається гарантія). Повернення / Обмін товару: Поверненню підлягають НЕ розпаковані ТОВАРИ. Якщо є сліди розпакування товару і спроби запаковування (особливо це стосується ПЕТ-пакетів або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна повернути товар? Можна відмовитися від покупки, перевіривши товар і його коплектуючі при отриманні на відділенні перевізника. Покупець, який здійснив замовлення поштою, зобов'язаний відмовитися від вантажу або скласти акт прямо в поштовому відділенні якщо виявить недолік товару, не повну комплектацію свого вантажу, відповідно до його замовлення.

При поверненні товару по причіні "не сподобався" - ми маємо право провести утримання в розмірі 20% від вартості покупки. Нагадуємо, що поверненню або заміні підлягають товари, що не були у вжитку і не мають слідів використання! Без висновку сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік" пересилку оплачує покупець.

ГАРАНТІЇ:

Кожен товар проходить три етапи перевірки:

1. Перевірка заводом-виготовлювачем на справність, характеристики, Брак.

2. Перевірка нашим магазином при отриманні, і безпосередньо перед відправкою (якщо на товарі заводське упакування, ми перевіряємо тільки на цілісність упаковки).

3. Перевірка Вами комплектації наявності браку і т.д при отриманні товару в компанії перевізника.

Гарантія 14 днів. (Гарантія надається не на весь асортимент товару, перш ніж замовляти уточніть будь ласка у менеджера наявність гарантії до конкретного товару)

Для повернення товару зверніться за номерами +380688027373 Гроші будуть Вам повернуті протягом 7 днів на банківську карту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner